Konkrete tiltag i 2020/2021

Hjælpere til Konkrete tiltag i Åbne Atelierdøre i 2020/2021 – som vi kan vælge at gøre noget ved. Opgaverne løses hvis vi har hjælpere til at løfte opgaven.

1. Medlemsbesøg/værkstedsbesøg

3 -4 om året – så vi kommer rundt ved hinanden og ser hvad de andre laver. Inspiration og erfaringsudveksling – måske nye samarbejdspartnere.

Opgaver:

  • aftale med kunstner – tid og sted og hvor mange der kan være -pris
  • poste arrangement på Facebook
  • tage imod tilmeldte.

2. Planlægge og aftale næste års kunstner i butik udstilling i august md.:

Opgaver:

  • at kontakte butikker og lave forhåndsaftaler så der er en liste klar til de kunstnere som gerne vil være med til at promovere Åbne Atelierdøre næste år.
  • At indkalde kunstnere, som så får kontaktperson i butikken og får hængt op

3. Planlægge katalogomdeling og opslag til næste år:

Opgave:

  • at lave liste og vagtplan og følge op for de som melder sig til at tage 2 timer hver med kataloguddeling. Fredag/lørdag i august 2021
  • at organisere det praktiske omkring kataloger uddeling.
  • Lave lister over steder – hvor katalog skal lige tilgængelig.

Hjemmeside hjælper:

  • IT-Hjælper til de som ikke kan finde ud af at lægge egne oplysninger ind på hjemmesiden.
  • Johannes vil godt men tager en timepris for det og bestyrelsen kan ikke påtage sig det i år.

Udstillings hjælpere:

Hjælpere til en censureret udstilling i Galleri Nygade 26 a.

Hjælpere til en evt. fællesudstillingen.

Påskeudstillingen: De som gerne vil have en påskeudstilling – skriv jer på og lav en udstillingsgruppe – skriv jer på:

Sponsoraftaler – virksomhedskontakt:

  • hjælpere til at finde sponsorer mm.
  • besøg hos virksomheder –
  • besøg hos forretninger –

 

Der er ikke nogen bestyrelsesmedlemmer endnu. De er på vej, kig snart tilbage igen.