1. Medlemsbesøg/værkstedsbesøg
3 -4 om året – så vi kommer rundt ved hinanden og ser hvad de andre laver. Inspiration og erfaringsudveksling – måske nye samarbejdspartnere.
Opgaver:
- aftale med kunstner – tid og sted og hvor mange der kan være -pris
- poste arrangement på Facebook
- tage imod tilmeldte.
2. Planlægge og aftale næste års kunstner i butik udstilling i august md.:
Opgaver:
- at kontakte butikker og lave forhåndsaftaler så der er en liste klar til de kunstnere som gerne vil være med til at promovere Åbne Atelierdøre næste år.
- At indkalde kunstnere, som så får kontaktperson i butikken og får hængt op
3. Planlægge katalogomdeling og opslag til næste år:
Opgave:
- at lave liste og vagtplan og følge op for de som melder sig til at tage 2 timer hver med kataloguddeling. Fredag/lørdag i august 2021
- at organisere det praktiske omkring kataloger uddeling.
- Lave lister over steder – hvor katalog skal lige tilgængelig.
Hjemmeside hjælper:
- IT-Hjælper til de som ikke kan finde ud af at lægge egne oplysninger ind på hjemmesiden.
- Johannes vil godt men tager en timepris for det og bestyrelsen kan ikke påtage sig det i år.
Udstillings hjælpere:
Hjælpere til en censureret udstilling i Galleri Nygade 26 a.
Hjælpere til en evt. fællesudstillingen.
Påskeudstillingen: De som gerne vil have en påskeudstilling – skriv jer på og lav en udstillingsgruppe – skriv jer på:
Sponsoraftaler – virksomhedskontakt:
- hjælpere til at finde sponsorer mm.
- besøg hos virksomheder –
- besøg hos forretninger –